ÆNDRET TIL VEDBÆK - Ordinær Generalforsamling i FC Rudersdal gennemføres mandag d. 10 maj. kl. 20.00

dato

Nyheden er fra FC Rudersdal

ÆNDRET TIL VEDBÆK

OPDATERET d. 06.05.2021

Mandag d. 10. maj kl. 20.00 af holdes ordinær generalforsamling på VEDBÆK STADION.

I vedhæftet fil. findes bestyrelse udkast til nye vedtægter, som vil blive præsenteret på den kommende generalforsamling.FC Rudersdal vedtægter 2021 final.docx

På bestyrelsens vegne

Hvilke særlige krav gælder for siddende forsamlinger?

Adgangen til at holde generalforsamlinger og andre møder med mange siddende deltagere forudsætter, at en række krav skal opfyldes.

• Der må være maks. 1.000 deltagere. Der må maks. være 500 deltagere i hver sektion.
  • Adgang kræver coronapas. Dette er et lovbestemt krav, der skal påses af bestyrelsen, der er ansvarlig for generalforsamlingen. Bestyrelsen kan få frivillige ledere til at forestå denne opgave. Det er lovligt at afholde generalforsamlingen, selvom det kan betyde, at medlemmer, der ikke har coronapas, ikke kan deltage.
  • Deltagerne skal i det væsentlige sidde ned. Deltagerne bør sidde på faste pladser.
  • Der er et arealkrav til lokalet, så der er mindst 2 m2 pr. deltager.
  • Der skal være mindst 1 m mellem de siddende.
  • Det er lovligt at kræve tilmelding i passende tid forud for generalforsamlingen, da bestyrelsen forud for mødet skal påse, at arealkrav og afstandskrav kan overholdes. Det må anbefales, at der stilles krav om tilmelding.
  • Da forbuddet mod at holde foreningslokaler lukket ophører 6. maj, kan mødet holdes i foreningens lokaler, såfremt arealkrav og afstandskrav kan overholdes.
  • Der skal bruges værnemidler (mundbind/visir), når deltagerne ikke sidder ned.
  • Det er tilladt, at der sker opdeling af forsamlingen i delmøder, men dette bør minimeres.
  • Der må ske bespisning.
  • Hvis der er flere end 500 deltagere skal der udarbejdes en sundhedsplan. Da dette sjældent vil være tilfældet, omtales kravene til en sundhedsplan ikke.
  • Der skal være fokus på ventilation.
  • Der skal være information om de almindelige coronaforholdsregler, og der skal være adgang til vand og sæbe eller håndsprit.
  • Om der bliver krav om deltagerregistrering afhænger af sektorpartnerskabsretningslinjerne, som ikke kendes endnu. Men det er under alle omstændigheder en god idé at foretage deltagerregistrering, hvis der efterfølgende bliver behov for smitteopsporing. Der kan registreres navn, telefon og e-mail.

Oprindelig indkaldelse / varsel

Med henvisning til FC Rudersdal's vedtægter, så indkaldes der til

Ordinær generalforsamling den 29. marts 2021 kl. 20.00 på Rundforbi anlægget.

Indkaldelse og dagsorden kan ses her; 2021.02 Indkaldelse til GF.docx

For god ordens skyld gør vi opmærksom på, at ændringer (dato eller rammerne for afholdelse af Generalforsamlingen) med nye restriktioner som følge af Covid-19, vil blive præsenteret via klubbens hjemmeside.

Kilde: FC Rudersdal