Generalforsamling 2020

dato

Nyheden er fra FC Rudersdal

Generalforsamling 2020

Eftersom myndighedernes forsamlingsforbud fortsat ikke tillader større forsamlinger, er vi desværre nødt til endnu en gang at udskyde generalforsamlingen.

Med henvisning til vedtægternes 12 indkalder bestyrelsen hermed til ordinær generalforsamling i

BSV af 2016

til afholdelse torsdag den 18. juni 2020, klokken 20.00, på Rundforbi Stadion

Med følgende dagsorden:

2. Formanden aflægger beretning
  3. Kassereren forelægger det reviderede regnskab, samt budget for det kommende regnskabsår
  5. Fastsættelse af kontingent
  6. Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter
    1. Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer lige årstal
    2. Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer ulige årstal
    3. Valg af et bestyrelsesmedlem Mikro
    4. Valg af et bestyrelsesmedlem Børn og Ungdom Bredde
    5. Valg af et bestyrelsesmedlem Børn og Ungdom Talent
    6. Valg af et bestyrelsesmedlem Piger/Damer
    7. Valg af et bestyrelsesmedlem Senior+
    8. Valg af 2 suppleanter
  7. Valg af revisor - bestyrelsen foreslår genvalg af Christensen Kjærulff

Ad pkt. 4:

Som led i drøftelserne mellem BSV af 2016 og Rudersdal Boldklub omkring sammenlægning af de to klubber, fremsætter bestyrelsen forslag om vedtagelse af nye vedtægter til ikrafttrædelse den 1. juli 2020. Forslaget til nye vedtæger vil blive fremlagt og gennemgået på generalforsamlingen.

Forslag der ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling, skal skriftligt være bestyrelsen i hænde senest 2 uger før generalforsamlingen.

Adgang til generalforsamlingen har alle medlemmer af foreningen (unge under 16 år eventuelt med forældre/værge). Stemmeret har alle medlemmer, der har været medlem i mindst 3 måneder. For unge under 16 år gives stemmeret til forældre/værge. Passive medlemmer/støttemedlemmer har ikke stemmeret på generalforsamlingen.

Kun medlemmer (eller forældre/værge) af en given afdeling har stemmeret i forbindelse med valg af bestyrelsesmedlem for den pågældende afdeling. Valgbare til bestyrelsen er alle medlemmer, der har været medlem i mindst 3 måneder. For unge under 16 år er forældre/værge valgbare. Stemmeretten kan udøves ved skriftlig fuldmagt til et stemmeberettiget medlem. Ingen kan dog afgive stemme efter mere end en fuldmagt. Skriftlig afstemning skal finde sted, når det begæres af bestyrelsen eller blot af et tilstedeværende stemmeberettiget medlem.

Vedbæk, den 11. maj 2020

På bestyrelsens vegne