BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
På vegne af Vedbæk Havn, søger vi en motiveret deltidsmedarbejder. I rollen som administrativ medarbejder, vil din hverdag bestå af forskelligartede opgaver af administrativ karakter. En stor del af arbejdsopgaven består af rutineprægede opgaver, hvor du vil agere som en vigtig supportfunktion til det eksisterende team.
Jobbet
Du vil sidde på havnekontoret og være en del af den daglige drift, derfor tilbyder stillingen at komme udendørs, og deltage i rundering på havnen, samt mindre drifts- og vedligeholdelsesopgaver. Du får derfor muligheden for at nyde naturen og kulturen, kombineret med den daglige administrative drift.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
- Fakturering, og bogføring
- Vedligeholdelse af hjemmeside
- Personlig kundebetjening
- Udsendelse af dagsorden til bestyrelsesmøder
- Ad-hoc opgaver
Din profil
Du er god til selv at planlægge og prioritere opgaverne i din hverdag, samt varetage alle de administrative opgaver, der ligger for. For at lykkedes i rollen er det desuden vigtig, at du trives i en hverdag, hvor man kan hoppe ind og ud af opgaver, i forbindelse med kundehenvendelser på kontoret.
Du kan nikke genkendende til, at du:
- Er smilende og imødekommende.
- Kan fordybe dig i data samtidig med at du holder overblikket.
- Er struktureret af natur, samt omstillingsparat
- Har generelt god systemforståelse, og vant til at navigere i IT-systemer
Vedbæk Havn er ved at integrere nye systemer, heriblandt Visma Economics, det er et krav at du har tidligere erfaringer med systemet.
Derudover er det en fordel, hvis du har tidligere erfaringer med Wordpress/Avada.
Det praktiske
- Din arbejdsplads bliver hos Vedbæk Havn på adressen, Vedbæk Strandvej 365, 2950 Vedbæk.
- Arbejdstid: 15-20 timer ugentligt, fordelt på 3 hverdage. Den daglige drift vil være stigende i sommerperioden, hvorfor der er mulighed for at opjustere timeantallet i peak perioden.
- Opstart: Hurtigst muligt.
- Vikariatets varighed løber frem til udgangen af juli 2024.
- Attraktiv timeløn efter kvalifikationer.
Da vi behandler ansøgningerne løbende, vil vi anbefale dig at ansøge hurtigst muligt.
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Rudersdal Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5993703