Administrativ medarbejder til Center for Job og Uddannelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi er på jagt efter en ny kollega til Jobsekretariatet i Center for Job og Uddannelse. 

Du bliver en del af et team med otte kollegaer, hvor trivsel, humor og det gode kollegaskab er i højsædet. Vi har et godt fagligt og socialt miljø med en uformel og humørfyldt tone. Her er ”højt til loftet”, og sparring og vidensdeling er en vigtig del af vores arbejdskultur. Der er ca. 70 kollegaer i hele centeret.

Du kan forvente et alsidigt job med en varieret og til tider meget hektisk hverdag. Du vil få faste administrative opgaver, men også skulle løse diverse ad hoc opgaver, derfor skal du trives med en uforudsigelig hverdag. Jobsekretariatet løser en række opgaver, der vedrører både borgere og arbejdsgivere i kommunen. 

Dine faste opgaver vil være sprogskolehenvisninger, herunder borgersamtaler primært pr. telefon, der ofte foregår på engelsk. Du vil også skulle stå for udbetaling af refusioner til arbejdsgivere samt regningsbetaling i Prisme.

Vi lægger vægt på, at du får oplæring i jobbet og kan udvikle dig og dine kompetencer

Om dig

Vi forventer, at du er serviceminded og har et stort samarbejdsgen, samtidig med at du kan arbejde selvstændigt. For at fungere bedst i jobbet er det vigtigt, at du er imødekommende over for borgerne og kollegaer samt igennem hjælpsomhed og godt humør medvirker til at få hverdagen til at glide.

•                    Er kontoruddannet og gerne erfaring med administrativt arbejde i en offentlig forvaltning

•                    Har erfaring med (mod på) at holde borgersamtaler, også på engelsk

•                    Du er rutineret it-bruger - Og gerne erfaring med PRISME 

•                    Du får energi af at have mange bolde i luften og kan trives i en arbejdsdag med mange afbrydelser

•                    Du har ordenssans og et køligt overblik, hvor du ser løsninger og muligheder

•                    Du har interesse og flair for at arbejde med tal.

Om Fredensborg Kommune

Fredensborg Kommune er en attraktiv arbejdsplads i Nordsjælland. Geografisk er rådhuset godt placeret 20 min. fra København, tæt på Helsingørmotorvejen og med gode offentlige transportforbindelser. 

Vi har en aktiv medarbejderklub, som arrangerer gode oplevelser og sjove arrangementer for medarbejdere. Vi lægger vægt på trivsel og alle medarbejdere er omfattet af en sundhedsordning.

Løn- og ansættelsesvilkår

Den ugentlige arbejdstid er 37 timer, og vi har fleksibel arbejdstid. Ansættelsen sker eftergældende overenskomst med aflønning efter kvalifikationer og i henhold til principperne i Ny Løn. Arbejdsstedet er Fredensborg Kommunes Rådhus, Egevangen 3B, 2980 Kokkedal.

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Souschef Kristian Norup, tlf. 72 56 26 08  eller administrativ medarbejder Susan Vangmand på tlf. 72 56 27 48. 

Ansøgningsfrist er søndag den 2. juli kl. 12:00 –  Send kun ansøgning og CV - Yderligere relevant dokumentation og referencer indhentes ved ansættelse. 1. samtaler forventes afholdt den 5. juli 2023, og eventuelle 2. samtaler forventes afholdt 10. juli 2023. Ansættelsesstart så hurtigt som muligt.

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Fredensborg Kommune, Egevangen 3B, 2980 Kokkedal

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://fredensborg.career.emply.com/ad/administrativ-medarbejder-til-center-for-job-og-uddannelse/abownx/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5853607

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet