Kundeservicemedarbejder til travl hverdag hos Axlab i Vedbæk

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbet

Vi søger lige nu en kundeservicemedarbejder til Axlab i Vedbæk. Du vil blive en del af en virksomhed, hvor der er en god stemning og hvor du hurtigt vil fornemme, at alle løfter i flok. Samtidig vil du opleve en travl hverdag med et godt socialt sammenhold, hvor der også er tid til at drikke en kop kaffe med kollegaerne.

Vi ser gerne, at du trives i hverdag med mange bolde i luften, hvor dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Besvare kundehenvendelser på telefon samt mail
  • Registrering af ordre samt fakturering i Business Central
  • Ad hoc. opgaver

Din profil

Derudover håber vi, at du kan sætte flueben ved nedenstående:

  • Har erfaring med at servicere kunder over telefon og mail
  • Har stærke kommunikative evner i dansk og engelsk og kan formulere dig både mundtligt og skriftligt
  • Har flair for IT og gerne en økonomisk forståelse
  • Erfaring med Business Central
  • Bidrager med masser af engagement og gå-på-mod.

Praktisk

  • Opstart: Hurtigst muligt
  • Varighed: til og med september med mulighed for forlængelse
  • Arbejdstid: 37 timer, man-fre 08:30-16:00
  • Arbejdslokation: Bygstubben 4, 2950 Vedbæk
  • Løn: 160-170 DKK/time

Vi indkalder løbende til samtale, så send gerne din ansøgning allerede i dag!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Rudersdal Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6072995

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet